čtvrtek 18. dubna 2013

Bez názvu

bio hořčice,plátkový sýr, žampiony portobello, rajčata a polníček
Konečně je hezky. Konečně nemusim nosit tlustý kabáty, teplý ponožky a schovávat obličej do šály před mrazem. Konečně jsem se začala věnovat čemu jsem chtěla. Konečně začaly farmářské trhy. Konečně si můžu kupovat čersté a domácí potraviny na trhu. Konečně jsem začala pravidelně cvičit.....
Ještě by to chtělo víc volného času, lepší nálady (nebo míň depky), pohodu a byla bych i celkem spokojená. Ale někdy se nedaří, snad bude líp. Jaké je vaše konečně?

10 komentářů:

  1. moje konečně je , že KONEČNĚ je teplo, KONEČNĚ se můžu zase hýbat (v po a út to nešlo, ukrutně mě bolel kotník), KONEČNĚ jsem včera neměla nepříjemný pocit, když jsem byla v kraťasech, KONEČNĚ se mi trochu zpevňuje zadek a nejaktuálnější, KONEČNĚ je pátek!

    OdpovědětVymazat
  2. jo a co všechno že máš v tý bagetce, vidím správně arašídové máslo na spodu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty bys to arašídové máslo cpala všude...ne, hořčice to je

      Vymazat
  3. co je to v té bagetce? vypadá to skvěle :) .. Moje konečně je stejné jako tvoje :D konečně TEPLOOO!!! :D taky by to u mě chtělo méně depky a stresu :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji,hořčice, plát. sýr, žampiony portobello, polníček

      Vymazat
  4. Boze, tvuj blog je super a moje konecne? Konecne je vikend!:P

    OdpovědětVymazat
  5. Konečně je teplo, konečně začíná jaro. :)

    OdpovědětVymazat