pondělí 1. dubna 2013

Mořské plody

Když je miluješ, není co řešit. Bohužel já to musím řešit neustále. Zbytek naší rodiny je nemůže ani vidět, nechápou, jak je můžu jíst a nejvíc jim vadí vůně při jejich přípravě. O tom co si myslí, když jím chobotničky, radši pomlčím:) A přitom je to taková dobrota. Chápu, že to tak každý nemá. Já jsem se pořádně k mořským plodům dostala až při pracovním pobytu na Malorce a tak nějak začalo moje experimentování s těmito příšerkami.Vyzkoušela jsem tam toho celkem dost a zamilovala se do nich. 
Těstoviny s omáčkou DELUXE z Lidlu
Po návratu do Čech jsem se jich nechtěla vzdát, ale bohužel jejich cena u nás je pořád o dost vyšší než v zahraničí, takže si je tak často nedopřávám, ale mile ráda jsem třeba využila minulý týden akci v Lidlu, kde probíhal týden Deluxe a nějaké ty potvory si nakoupila a jedla teď skoro denně.
Smažené krevety obalené ve směsi z řeckého jogurtu, kečupu a řeřichy.
Jaký vztah máte k mořským plodům vy? Milujete je nebo je nemůžete ani cítit? Hezké Velikonoce přeju!
Krevety s fíkovým chutney

Salát se směsí z mořských plodů



9 komentářů:

  1. potvůrky mě lákají, ale mám z nich respekt :D třeba někdy
    vypadá to dobře:)

    OdpovědětVymazat
  2. taky miluju mořské plody !:)
    ty jsi byla na pracovním pobytě na mallorce?:) přes kterou agenturu?:)
    chci tam jet tenhle rok ale nejsem si jistá tak bych byla ráda kdybys mi napsala jaké to tam bylo jestli sis vydělala a jako co jsi pracovala :)
    moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na Mallorce jsem byla před pár lety přes kamarádku, která tam nejdřív byla jedno léto jako au pair, takže už tam pak měla známé a domluvila mi v práci v hotelu - na hotelovém baru. Bylo to fajn, vydělala jsem si celkem dost, ale my zas platily dost za ubytko. Takže je lepší když máš možná ubytko od práce. Bylo nás tam dost kamarádek, většina dělala ale na diskotékách. Takže měly mnohem víc peněz z dýšek, ale makaly třeba od 8 večer do 4 do rána nebo od 10 do 6. Teď tam kamarádka dokonce bydlí trvale, tak vim, že moc práce tam už není.Takže na blind bych asi nejela, protože se takhle snad předloni jedni známí taky vraceli. Takže agenturu nevim, co bych ti doporučila. Ale za zkoušku to stojí.

      Vymazat
  3. Já mám ráda jen ryby, ale jinak jsem nic 'mořského' ještě neměla, mám trochu strach :D Ale vypadá to skvěle, to se musí uznat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já to nikdy neměla, takže nesoudím :-) Ale třeba se k nim někdy dostanu :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak mořské plody, pravda, nemusím:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já teda mořské plody ráda nemám, akorát ryby a krevety, ty miluji :))

    OdpovědětVymazat
  7. Jednou jsem zkoušela chobotničky a potom ještě něco a vůbec mi to nesedlo :/:D

    OdpovědětVymazat