středa 3. července 2013

Pomazánka z avokáda a lososa


Protože mi zbyla při přípravě minulého receptu půlka avokáda a trochu uzeného lososa, rozhodla jsem se z nich udělat pomazánku. Avokádo jsem rozmačkala a přidala na drobno pokrájeného lososa, ochutila, trochou pepře a soli(ani nemusíte solit, uzený losos je docela nasolený), zakápla citrónem a promíchala. Na ozdobu pak už jen přidala čerstvý špenát a citrón. Jestli toho chcete udělat větší množství, tak přimíchejte lučinu nebo jiný čerstvý sýr, to neni taky špatný. Podáváme s toasty.
Dobrou chuť

3 komentáře:

  1. to vypadá nádherně:) mám tu sice uzneýho lososa, ale avokádo ne:(

    OdpovědětVymazat
  2. uzeného lososa miluji samotného :) avokádo jsem dělala akorát jako kakaovou pastu :)

    OdpovědětVymazat
  3. lososa nejím, ale dělám podobnou avokádo, sůl, pepř, citron a třeba lučina :-D jednou za čas, když si vzpomenu na avokádo :-)

    OdpovědětVymazat