čtvrtek 9. srpna 2012

Moje snídaně

Nebudu tu psát, co přesně je vhodné k snídani. Nejsem výživový poradce a takových článků je na internetu určitě spousta. Jen na ukázku, jak snídám já. Já bez snídaně nejsem schopná fungovat a její případné vynechání bývá dost znát i na mé náladě. Před snídaní se snažím pít vlažnou vodu s citronem, a poté dávám přednost sladkým snídaním. Nejčastěji to jsou různé kaše. Mám ráda pohankovou, ovesnou, jáhlovou. Přidávám si do nich čerstvé nebo sušené ovoce, javorový sirup, med, skořici, různé oříšky. A úplně nejraději mám ráda kaši s kousky kvalitní čokolády a mandlemi.
Zbožňuji dlouhé víkendové snídaně, kdy si dopřeju občas i nějaký ten koláč, lívance nebo vajíčka na různé způsoby. K tomu džus, kafe nebo černý čaj, spoustu zeleniny nebo ovoce a jsem maximálně spokojená.

1 komentář: