pondělí 20. srpna 2012

V létě - a tlustá

Ze všech stran slyším, že léto je ideální k hubnutí. Že všude je spousta venkovních aktivit, nepřeberné množstvé čerstvého ovoce a zeleniny a tak dále. A když už neslyším tohle, tak je to samé: „V tomhle vedru nemám hlad, nemám na nic chuť...''. No to já mám chuť pořád. A další kámen úrazu je, že si moje milé instruktorky pilates a jógy berou dovolené a nabídka sportovního vyžití je tak pro mě značně omezená. V tu chvíli se dostávám do stavu lenosti. Na sporty, kde se používají ruce jsem víceméně levá. A u řeky je to samý zákaz plavání. Tím se můj okruh sportovních aktivit opět snižuje a mě už zbývají jen kolečkové brusle nebo kolo, na které je ovšem často taky vedro.
A abych se pořád jen nevymlouvala, tak ještě cvičení doma. Na začátku léta si skálopevně říkám, že budu vstávat o půl hodiny dřív, ale znáte to, některé dny se prostě člověk nemůže vykopat z postele a po pravidelných intervalech posouváte budík do doby, kdy už opravdu musíte vylézt.
A tak kynu a kynu. Čekám až začnou mé oblíbené hodiny. Budu pod dozorem, nebudu se ulejvat a snad se zase zbavím té zvětšující se pneumatiky, co se zabydlela u mě na břiše. Ale o tom, jestli se mi bude opravdu dařit, vás budu pravidelně informovat.
 zdroj fotek: tumblr
 

4 komentáře:

  1. Ahoj, hele to by asi nebyl úplně obsáhlý článek, jsem v tomhle celkem nudná; chodím tak maximálně do Starbucka, Costa coffee, občas McCafé a na jídlo moc nechodím a když už, tak třeba Sushi v Palladiu, Grosseto nebo ten Bakeshop je fajn:)

    A co se týče toho stříhání, tak to ti bohužel asi neporadím; já totiž vůbec nikam nechodím a naposledy mi to zastřihla máma, protože kvůli těm 5 cm nemělo nikam cenu chodit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky nechápu lidi, co říkají, že v létě nemají hlad. Já bych jedla pořád :D Ale s cvičením zase problém nemám no. Na to líná nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi nedělá problém se v létě najíst, vedro nevedro :-D.... když je pod 30C tak brusle pro mne naštěstí nejsou problém + jsem na dlouhé procházky, spíš když je vedro tak nejsem schopná cvičit doma, protože tu mám dusno...

    OdpovědětVymazat