pondělí 3. června 2013

Chobotnice po řecku

Protože ráda zkouším něco netradičního a protože mám slabost pro ryby a mořské plody mi nevadí, tak jsem si při návštěvě naší rybárny tentokrát nevzala candáta(toho fakt miluju), ale rozhodla se pro chobotnici. (Jestli se někomu z vás dělá špatně už teď, tak raději nedočítejte:)
Netroufla jsem si na nějakou originalitu a vymýšlení něčeho nového a raději chvilku brouzdala na netu, abych našla nějaký ověřený tip na recept na chobotnici. A protože jsem na různých stránkách objevila recept na chobotnici po řecku, athénsku apod. a stejný popis, tak jsem do toho šla. (Když se to objevuje na tolika stránkách, tak to snad hnusný nebude, ne:) A protože se chobotnice dusí/vaří/peče docela dlouho, než je měkká, tak za to čekání to stálo. A i když samochvála smrdí, tak myslím, že se povedla. Já si teda pochutnala.

A protože v rybárnách se můžete setkat s neopracovanou chobotnicí, tak přikládám ještě návod, jak postupovat. O mořských plodech, jestli je máte rádi, jsem psala už tady.

Jak očistit a připravit chobotnici

 




5 komentářů:

  1. Ty jsi můj člověk! Mořské plody, to je moje! :) Chobotnici jsme doma zkoušeli ugrilovat a byla výborná, vůbec ne tuhá, jak se většinou při přípravě stane.. To se ale člověk musí naučit vychytat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. chobotnici jsem nikdy neměla a ani po ní nějak netoužim, ale třeba by mě to překvapilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Recepty tu máš skvělé, ale tohle zkoušet nemusím.

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju chobotnici!! A všechny mořské plody vůbec:)

    OdpovědětVymazat
  5. já mám ráda ryby, ale k žádné mořské potvoře jsem se ještě nedostala:)

    OdpovědětVymazat