středa 12. června 2013

Kozí sýr s piniovými oříšky a špenátem


Někomu kozí sýry smrdí, já si na ně zvykla, a teď už je zbožňuju. Tenhle rádoby špíz je vhodný jako předkrm nebo svačina.

Potřebujeme:
Čerstvý kozí sýr(aby šel tvarovat)
Piniové nebo jiné rozemleté ořechy(vlašské jsou taky moc dobrý)
rukola nebo čerstvý špenát(není tak nutné)

Postup:
Čerstvý sýr nadrolíme, přisypeme trochu rozmixovaných ořechů. A přidat můžeme i pokrájenou rukolu nebo špenát, ale bez toho je to možná ještě lepší. A tvarujeme kuličky, které můžeme napíchnout na špejli. Já si k tomu dala opět fíkové chutney. V kterém jsem kuličky jemně namáčela.
Dobrou chuť(a dejte kozím produktům šanci).

6 komentářů:

  1. ty vypadají opravdu nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  2. piniové oříšky jsem ještě neměla (u nás nesehnatelné) a kozí sýr taky ne, ikdyž je hodně aromatický myslím, že by mi chutnal :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kozí sýr je nejelepší ze všech sýruů:)

    OdpovědětVymazat
  4. Podobné kuličky dělám z fety... kozí sýr zní ale velice lákavě.

    OdpovědětVymazat
  5. sestra mi ho sehnala ve zdravé výživě a ani není drahý, levnější jak kakao :)

    OdpovědětVymazat