sobota 8. června 2013

Sladké mámení

Jak už jsem psala v minulém článku, mám teď hrozné chutě na sladké a úplně nejhorší je to, když mám své ženské dny. To se přede mnou nic neschová, a tak se snažim nic sladkého nenakupovat, a pak trpim a chuť je obrovská. Jak vy se s těmito stavy vyrovnáváte?
A na ukázku přikládám pár mých závislostí.
Palačinky s vlašskými ořechy, povařenou hruškou a přelité agávovým sirupem



Jahody s hořkou čokoládou

Vlašské ořechy v medu

Lívance s jahodama, polité agávovým sirupem a chai latté

13 komentářů:

  1. Já bych si teda takovéhle chutě klidně nechala líbit :) Vypadá to všechno náramně.

    OdpovědětVymazat
  2. To děláš naschvál! :D Krása, samé slaďoučké pochutiny...palačinečka s hruškou vypadá nádherně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jahody nebo maliny s čokoládou jsou ověřená nejlepší klasika!! Mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam! Vlašské ořechy v medu!:)

    OdpovědětVymazat
  5. no to první vypadá a zní opravdu božsky :)

    OdpovědětVymazat
  6. vlašské ořechy v medu! ach! to je má láska!

    OdpovědětVymazat
  7. lívance s agávovým sirupem♥ a ty jahody s čokoládou!♥ já si s čokoládou vždycky dělám banán :D mám taky v poslední době strašný chutě a taky když mám teď své dny, tak se nemůžu udržet :/

    OdpovědětVymazat
  8. bože, to je nádhera! slintám tu:D

    OdpovědětVymazat
  9. mmm jahody, čokoláda, oříšky!:) to jsou všechno zdravé věci, nemusíš mít přeci výčitky ;) já si vždycky vzpomenu, jak jsem celou pubertu jedla jen kinder čokolády, lentilky, nesquik apod.. to jsou hnusy plné barviv a éček. Oříšky a ovoce si dopřávat snad můžeme! ;)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  10. S tím sladkým to mám naprosto stejně a řeším to tím, že se snažím pořád něco dělat. Jak se nudím, to je pak katastrofa. Všechno vypadá fakt mňamózně ;)

    OdpovědětVymazat
  11. wow, všechno to vypadá skvěle a ty palačinky mmm :)

    OdpovědětVymazat