úterý 30. července 2013

Cvičební plán

Jak vypadá váš cvičební plán v těch vedrech? Já se snažim cvičit hlavně ráno, kdy se to ještě celkem dá. Večery jsem pak trávila u vody nebo na bruslích. A takhle vypadal můj minulý týden. Článek tu měl být už včera, ale přelstila nás bouřka a výpadek elektriky.

Pondělí:
Ráno



Úterý
ráno: Pozrav slunci
večer: Bruslení

Středa
Ráno:
Victoria's Secret Model Workout: 10-Minute Fat-Blasting Circuit 
Morning yoga for flexibility 

Večer:
Pádlování 
1h procházka

Čtvrtek
Pozdrav slunci

Pátek
Victoria's Secret Model Workout: 10-Minute Fat-Blasting Circuit 
Morning yoga for flexibility 

Sobota
Plavání

Neděle
Relax

5 komentářů:

  1. zkusíme :) měla bych zas začít něco dělat!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se snažím spíš sportovat po ránu, dokud není ještě takové teplo :) Ta joga mě šíleně baví :)

    OdpovědětVymazat
  3. jóga mě vůbec nebaví.. ten pozdrav slunci děláš hned po probuzení ? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Podle tohoto videa - Victoria's Secret Model Workout-10 minut, jsem také ráda cvičila :-) A i když se to možná nezdá, je to docela makačka. :-D Pak u mě nastal jakýsi přelom, přestala jsem cvičit... :/ ale zase začínám, se sportem,cvičením i zdravým jídlem. :-) http://eatwell-feelwell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat