neděle 24. listopadu 2013

Digitální kuchyňská váha SENCOR SKS 5011 WH

Mám novou pomocnici na pečení. Zatím se oťukáváme a připravujeme na velké vánoční pečení, ale už teď mě oslnila. Je sice malá, ale zas je šikovná. Neroztahuje se mi v kuchyni, nebere mi můj prostor a vejde se kamkoli. Snadno se ovládá, ale všechno si líbit nenechá. Už na první pohled mě okouzlila svou krásou a elegancí, že jiná prostě neměla šanci. Doufám, že nám to bude v kuchyni klapat i nadále. Seznamte se, prosím, s mojí novou kamarádkou SENCOR SKS 5011 WH.


4 komentáře:

  1. Jé, tu mám taky, jen béžovou, používám ji už rok a nemůžu si ji vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ta je krásná:-) Mám od Sencoru půl kuchyně, a můžu jedině chválit..:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Přemýšlím, že si ji koupím... :)

    OdpovědětVymazat