pondělí 13. října 2014

Portobello burger s mátovobazalkovým pestem

Po houbových žních, kdy jsem zkusila s houbami snad všechno co jde. Od smaženice přes opilé houby v těstíčku a výborné rizoto podle Apetitu. Odkaz zde. Tentokrát jsem si pro vás připravila další houby, mé oblíbené portobello žampiony. V létě jsem se po těchto hamburgerech mohla utlouct. Třeba osloví i vás, portobello žampiony určitě seženete i teď na nějakém farmářském trhu. Dále v pořadí mám pro vás připravený recept na portobello paštiku. Tak se těšte.

Potřebujeme:
1 celozrn.bulku
1grilovaný portobello žampion
pesto z máty a oříšků(recept zde)
rajče
mozzarellu

Postup:
Celozr. bulku potřeme silnou vrstvou pesta, přidáme osmažené plátky žampionů, které jsem dochutila solí, pepřem a chilli. Pak už jen vrstvíme zbytek surovin podle libosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat